Sztuczna inteligencja w marketingu
Informacje o wydarzeniu
Rozpoczęcie
20 listopad 2025
Zakończenie
20 listopad 2025
Cena za osobę
750,00zł
Forma, miejsce
Ai, automatyzacja
14 październik 2025 10:10
- 15 październik 2025 16:10
1 290,00zł
Akademia sztucznej inteligencji to praktyczne 2 dniowe warsztaty, które pokazują, jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję do usprawnienia procesów, zwiększenia efektywności i podejmowania trafniejszych decyzji biznesowych. Uczestnicy poznają konkretne narzędzia, zastosowania AI w różnych działach (marketing, sprzedaż, HR, logistyka) oraz dowiedzą się, jak wdrażać rozwiązania AI w swojej organizacji.
Sławomir Podymniak
email: szkolenia@doce.pl
tel: +48 22 308 68 48
kom: +48 607 663 772
Cele szkolenia:
- Poznanie praktycznych możliwości wykorzystania narzędzi AI w marketingu
- Zdobycie wiedzy o tym, jak pisać skuteczne prompty i korzystać z ChatGPT oraz innych dużych modeli językowych (LLM)
- Poznanie zasad bezpiecznej pracy ze sztuczną inteligencją
- Zdobycie umiejętności wdrażania rozwiązań opartych na AI i automatyzacji w codziennej pracy
- Zwiększenie swojej efektywności oraz poprawienie konkurencyjności na rynku pracy
Program
1. AI w marketingu – zastosowania i przykłady
- Omówienie podstawowych pojęć związanych ze sztuczną inteligencją
- Jak rozpocząć pracę z AI w marketingu? Jakie są wyzwania i jak je pokonać?
- Jak firmy wykorzystują dziś sztuczną inteligencję?
- Przykłady kampanii marketingowych stworzonych z użyciem AI
2. Narzędzia AI dla marketingu
- Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
- Przegląd kilkunastu najważniejszych narzędzi AI dla marketingu
- Prezentacja możliwości narzędzi AI do generowania tekstu, obrazów, wideo i muzyki oraz do automatyzacji działań marketingowych
3. Efektywne korzystanie z ChatGPT i innych dużych modeli językowych (LLM)
- Czym są duże modele językowe i jak działają?
- Prompt engineering – jak pisać skuteczne zapytania?
- Jak w praktyce wykorzystywać metody i techniki inżynierii promptów?
- Jak łączyć ChatGPT z innymi narzędziami?
4. Zastosowanie dużych modeli językowych i narzędzi AI w marketingu
- warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI
- Tworzenie kalendarza treści i generowanie kreatywnych pomysłów na publikacje
- Tworzenie ciekawych i kreatywnych postów do mediów społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook, Twitter
- Tworzenie i edycja grafiki do artykułów, wpisów na social media i reklam
- Generowanie wideo i muzyki
- Wyszukiwanie informacji i szybsza praca z dokumentami i raportami
- Automatyzacja komunikacji i obsługi korespondencji
- Tworzenie prezentacji multimedialnych i przygotowanie wizualizacji
5. Bezpieczeństwo danych i zagadnienia prawne
- Jak legalnie i bezpiecznie korzystać z narzędzi AI w pracy?
- Zasady ochrony danych i dobre praktyki przy korzystaniu z AI w kontekście RODO i AI Act
- Treści generowane przy użyciu AI a prawa autorskie
6. Przyszłość marketingu z AI
- Jak przygotować się na zmiany w branży?
- Jakie umiejętności warto rozwijać, żeby zachować konkurencyjność?
- Trendy, prognozy i raporty dotyczące przyszłości marketingu i komunikacji
- Sesja pytań i odpowiedzi